De curând am văzut la TV un reportaj în care cetăţeni români erau chestionaţi pe stradă cu privire la numărul şi tipul de aparate electrocasnice deţinute în gospodăria proprie.”Televizorul e regele”-spunea un ţigan burtos,pe lângă inventarierarea ostentativă a „ifonurilor” şi „leptoapelor” în ciuda duşmanilor.Nu că îl invidiez pe ăla,până la urmă soarta a oferit anumite compensaţii neamului său care a umblat pe cai.Dar scopurile acestui reportaj merg mână în mână cu articolul de pe site-ul Historia.ro.Să fie oare o dorinţă a televiziunilor de a informa despre „bogăţia românilor” exprimată în laptopuri,tablete şi smartphone-uri sau marile companii producătoare au cam pierdut teren în ultima vreme şi vor să îşi recupereze piaţa?
Consumerismul-modul prin care oamenilor li s-a dat iluzia că deţin controlul,când de fapt scopul acestuia este transformarea lor din cetăţeni activi,în consumatori pasivi